1/11/09

The Jungle Battle: Starstruck's Jungle drums


img: www.cepolina.com/freephoto/f/eUSA.Hawaii.Maui/bamboo.jungle.plants2.jpg

"Without culture, and the relative freedom it implies, society, even when perfect, is but a jungle. This is why any authentic creation is a gift to the future"
- Albert Camus


1. Tomaz vs Filterheads - Sunshine (Ben Sims remix)
2. Ignition Technician vs Alexander Koning - Straight outta
3. Ben Sims - In the jungle
4. Cristian Varela - Your body experiences (Marco Bailey mix)
5. Forerunners - Lifecycle
6. Mungo - Summer blush (Aly & Fila rework radio edit)

Time: 28.09, Size: 38,6 MB

To download, click here!

5 comments:

  1. Inte för att vara kaxig, men min mix ägde ju din mix på alla punkter den här gången ;P Bra mix dock!

    ReplyDelete
  2. din mix är ju helt åt skogen (haha.) Nej, men seriöst. Första låten är okej, sen gör du värsta followupen av faktiskt riktigt dåliga låtar, till å med för att vara psitrance, med en del, för all del orginella, men ändå minst sagt okonventionella och hackiga mixovers :P Jag brukar tjafsa om dina mixar för kampandans skull, men de brukar alltid vara bra. Men den här senaste är jag faktiskt lite missnöjd med :P Speciellt, och som även tess poängterade, när du liksom byggde upp förväntningarna för den lite på nyår...

    ReplyDelete
  3. dessutom är min bild sexigare!

    ReplyDelete
  4. Dåliga låtar är det inte, dom är sköna, det är bara du som inte lärt dig uppskatta psytrance tillräckligt! :P Men hur som helst så är dom väldigt mycket mer djungel än dina låtar.. Jag har apor, jag har djungeltrummor, jag har fåglar, djungelljud och spanska conquistadorer som erövrar djungeln. Du har din första låt och .. sen lite random techno? ;P Vissa mixar är sådär i min mix, det kan jag hålla med om, speciellt en som blev skitkass, orkade bara inte fixa mer med den för det gick inte (11.12).. :p Men å andra sidan har jag valt att göra en svårare mix också. Fler låtar och jobbigare ljud ;)

    Och sen att din bild skulle vara sexigare? njae.. jag kan ju säga att jag också googlade jungle och såg den där bilden, men inte ville ha den för att jag inte tycker den var så snygg när man tittade närmare på den. ;) Dessutom är ju min bild original! ;)

    Din mix skulle dock gjort sig mycket bättre på ett dansgolv än min, mer dansanta låtar. :)

    ReplyDelete
  5. du kan vara dansant

    ReplyDelete